Treningi 1

SURF BALANCE

Poprzez pracę nad równowagą ciała podczas treningu rozwiniesz połączenie pomiędzy swoim ciałem a umysłem dzięki wykorzystywanym ćwiczeniom wspomagających koncentrację i poprawiających kondycję. Podczas tego treningu Twoje mięśnie będą pracować, aby zapewnić stabilny i mocny kręgosłup i utrzymać równowagę ciała wykorzystując przy tym ćwiczenia również inspirowane surfingiem i jogą.

Umów się na trening

SURF BUILD

Trening siłowy całego ciała, wzmacniający i budujący masę mięśniową. Dla maksymalnych rezultatów mogą być wykorzystywane również taśmy TRX lub gumy jak również dodatkowe obciążenie. Trening usprawnia równowagę dynamiczną ciała niezwykle przydatną przy uprawianiu sportów wodnych m.in. surfing, wakeboard i zimowych jak snowboard. Dodatkowo dzięki stosowanym ćwiczeniom plyometrycznym (skocznościowym) poprawi się Twój refleks, zwinność i szybkość, co przełoży się na osiąganie lepszych wyników sportowych.

umów się na trening
Treningi 2
Treningi 3

SURF BURN

Trening interwałowy – High Intesity Interval Traing polega na przeplataniu ćwiczeń o bardzo wysokiej intensywności z ćwiczeniami o niskiej intensywności. Podczas treningu uwaga jest skupiona na poprawie wydolności Twojego organizmu. Treningi przywrócą i/ lub utrzymają Twoje zdrowie, kondycję oraz dobre samopoczucie. W trakcie tego treningu spalisz kalorie jednocześnie budując masę mięśniową i poprawiając swój metabolizm, ale też wzmacniające mięśnie stabilizujące.

umów się na trening

SURF BLEND

Dynamiczny trening łączący w sobie elementy pracy nad równowagą, treningiem wzmacniającym i intensywnym treningiem cardio z dużym skupieniem nad pracą mięśni głębokich odpowiedzialnych za odpowiednią postawę ciała. Trening ten pozwala doskonalić te same ruchy, które wykonuje się łapiąc morskie fale, angażując i wzmacniając większość Twoich mięśni zmniejszając ryzyko kontuzji i urazów.

umów się na trening
Treningi 4